Tur man har minnet med sig ibland...suck..!!!

Måndag och jag måste erkänna att det har gått lite segt idag, i alla fall i mitt huvud. Men ändå har jag hunnit med allt jag ska ha gjort, bra jobbat. Kanske att koncentrationen ökar när man är seg, vad vet jag (?). Solen skiner på oss, i vanlig ordning. Hoppas det håller i sig, för i morgon ska vi på utflykt hela dagen. Angående rubriken, jag hade hoppats på att få komma hem vid 16.30 och njuta av kvällen lite. Hinna tvätta och göra massa andra måsten, men inte då. Ikväll är det ju Vårknytis på fritids, (barn och föräldrar tar med olika rätter som vi dukar fram och äter utav) vilket jag helt hade glömt bort. Så nu blir jag kvar på jobbet fram till 19.30. Blä vad jag hatar att glömma saker.... Aja, det är bara att acceptera och gå vidare..ha ha..

En sak till som ni måste veta, jag lever fortfarande på min och Märthas utgång. Kerstin, en kollega utbrast i världens applåd när jag berättade att jag hade varit ute i helgen. Så Märtha, nu är hon nöjd :).

Måste göra lite nytta nu...vi hörs..

/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0