Söndag 16:e Maj !!

Godmorgon på er !!! Här har det blivit till någon rutin att vägra kliva upp ur sängen på mornarna, jag vänjer mig rätt snabbt att vara ledig med andra ord. Men i morgon är det upp innan tuppen igen, och det ska bli roligt att se hur det går eftersom jag har vänt på dygnen.men men. Idag ska jag en snabbis till Liljeholmen och fixa en sak, sedan hem och invänta att Märtha kommer hem så jag kan hjälpa henne att bära upp dom nya utemöblerna vi tänkte ha på balkongen och sedan ska vi gasa iväg och storhandla. När detta är gjort ska jag till Jens, får se vad vi hittar på men han ska firas i alla fall. (han fyller år i morgon). :). Nu ska jag hoppa in i duschen..



Det här blev helgens låt..


/ M   A   R   I



Kommentarer
Postat av: Sofie

så bra låt :D

2010-05-16 @ 11:19:56
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0