Pensionärvarning på hög nivå !!!

Slog upp mina gröna vid 08-tiden i morse, hoppade direkt in i duschen och körde en huskur i håret. Så nu är håret silkeslent, rent och fräscht :). (jag hoppas att ni antecknar det). Men jag ska till frisören på tisdag, så liite fräsch i håret kan man ju vara. Vill inte skrämma slag på Jenny..!!!! Men i alla fall, strax efter att jag hade hoppat upp klev Märtha upp. Vi bestämde oss för att inhandla lite frukost, men vår närliggande affär hade inte öppnat så vi tog bilen till Willys i stället. Varför bara inhandla frukost, så vi storhandlade när vi ändå var på gång. Vi skrattade när vi svängde in på parkeringen vid 09.30, vi kände oss som två pensionärer som passar på innan allt folk vaknar till liv. Men ja, jag måste säga att det var effektivt. Nu är frukosten intagen och jag är färdigfixad, jag ska nämligen till mitt ena kusinbarn på kalas. Alltid trevligt att träffa släkten :). Nu måste jag försöka fixa en snabb present, så vi hörs....






/ M   A   R   I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0