Onsdag 26:e Maj !!!

Tyckte mig minnas att Maj månad började nyss, men nu är det bara drygt en vecka kvar. Hm.. Vart tar veckorna vägen ??????. Ska inte klaga i och för sig, för snart är det semester :).

Min dag har varit strålande, kände på mig det redan i morse när jag slog upp mina gröna faktiskt. Solen har strålat, jag har varit på toppenhumör, timmarna på jobbet gick undan samt att jag har lirat fotboll hela eftermiddagen. Vilket jobb man har ändå !!!! Jag och några barn busade och härjade på skolgården med fotbollen i över två timmar, så nu är jag sådär lagomt trött igen. Men det var förbannat roligt :).  Nu är jag hemma i alla fall, har precis kört igång en tvättmaskin och själv slagit mig ner på balkongen i solen. Göött :).


Jag fick massa beröm på jobbet i dag också, var bara tvungen att säga det :). ♥




Dagens...


/ M   A   R   I



Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

2010-05-26 @ 21:29:19
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ha en fin kväll :)

Postat av: Christine

Bra vännen, mer egoboost åt folket! Sug åt dig av berömmet bara, du får det för att du är värd det! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0