Måndag, och viiiilken dag !!!!

Trodde aldrig att jag skulle komma upp ur sängen i morse, då jag inte somnade förrän vid 00-tiden igår. Vända på dygnet är inte alltid så bra, eller bra är det väl inte över huvudtaget. Men jag kom upp !!!! Har väl inte direkt varit på toppenhumör idag, men jag har kämpat på. Kollegorna undrade till och med vad det var, så ja lite depp var jag nog. Men humöret blev bättre och bättre, tur det!!! Solen har ju strålat så fantastiskt hela dagen. Så Mari har njutit varje sekund, soldyrkare som jag är :). Tur man har ett jobb där man kan vara ute på dagarna (i mitt fall på eftermiddagarna). Efter att jag slutat för dagen blev det middag med kollegorna och därefter APT-möte, jag fick då reda på att jag ska börja jobba i årskurs 1 till hösten. Det blir en utmaning, eftersom jag är van att jobba med dom minsta. Men det ska ändå bli såå roligt. Känner ju barnen redan, så det ska inte vara några problem. Sedan blev det raka vägen hem, för att invänta Märtha. Storhandling stod på schemat, och hej och hå vad vi handlade. Tror att vi slog rekord med summan idag. Men det behövdes, så nu har vi allt som behövs om än inte lite mer. Barnfamilj nästa haha :). När vi kom hem blev fick vi ett ryck, så vi rensade på balkongen och tog upp stolarna som Märtha hade med sig hem. Så i helgen blir det invigning av vår nya balkong, vi ska i och för sig dammsuga och göra det lite mer hemtrevligt. Men det är på god väg !!! Vi har till och med bestämt att festa till det i helgen, något skoj måste vi ju göra. Jag som fyller år och allt :). Nu ska jag duscha och invänta John Blund, känns dock som att han snart är på väg.







/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0