Måndag, Forum Nacka och Shopping. Lite härs och tvärs liksom !!!

Då var den måndagen över också, det gick undan. En relativt lugn dag på jobbet faktiskt, jag tror att alla börjar slappna av inför sommarlovet. Både barn som vuxna !!! När jag slutade vid 15.30 stannade jag till i Liljeholmen för att kolla på ett par byxor, men som alltid annars finns dom inte i rätt storlek. En bitter Mari gav upp och åkte hem helt enkelt. Hemma var det bakning på gång, så nu är frysen full med diverse saker. Efter bakningen fick vi i oss en utsökt kycklingsallad och sedan skyndade vi iväg till Forum Nacka, för lite shopping. För drygt en timme sedan kom vi båda hem nöjda och glada :).


Jag vräkte ur mig "Härs och Tvärs" när vi satte oss i bilen idag, Märtha höll rent ut sagt på att dö. Hennes reaktion på den frasen skulle alla velat ha sett.. Jag lovar !! Så det har blivit kvällens citat.. Roligt som fan.. Förövrigt var Trazan och Banarne på besök vid middagen också. Humorn är verklig hög i detta hushåll..


Nu ligger jag helt utslagen i sängen och ska strax stänga butiken för idag, känns som att lite sömn kan behövas. Men först ska ni få se vad jag shoppade :).





En marinblå väska från Zara.




En jacka från H&M.




En svart tunika från Lindex. Ser skittråkig ut på bild såg jag nu, men den satt som en smäck :).

Jag köpte en svart längre jacka också, men den glömde jag fota. Så ni får klara er utan en bild på den, men jag är mer än nöjd :).


Sov gott !!!

/ M   A   R   I







Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

snygg jacka!

2010-06-01 @ 01:59:15
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0