Destination Stockholm !!!

Tuff, Tuff, Tuff, Tuff säger tåget och hej vad det går. Vi har precis passerat Hudiksvall, så nu är det bara 2h och 15 min kvar på min resa. Jippi !!!!!!!!! Något som stör mig mest med dagens resa är att det har varit strålande sol, det slår då aldrig fel när man ska resa en hel dag. Men jag hoppas att veckan bjuder på massa sol, så jag också får njute lite :). Vi åkte från Åre vid 12-tiden och anlände till Sundsvall vid 15.30, så jag hann åka och hälsa på Jennie, Markus, Elsa och Edvin en sväng också. Sedan blev det en snabbis hemma också, hämtade lite behagligare skor som passar vädret lite bättre. Men nu sitter jag och guppar på tåget och laddar för en ny vecka. Veckan bjuder på jobb, ett besök hos frisören, ett icke planerat glas vin med Josefine och kanske ett besök av Marie på fredag. En bra vecka med andra ord :)... Nu ska jag stoppa in hörlurarna i öronen och försvinna bort i drömmarnas värld.. Vi hörs senare !!! / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0