6:e Maj 2010 !!

Hej på er, fy tusan vad jag mår gött. Finns det något bättre än dagar då solen skiner?! - Nej jag tror nog inte det.. Jag borde flytta utomlands tror jag, för solen är helt klart min bästa vän. Dagen har gått i racerfart, men på något konstigt vänster så har jag hunnit med allt som skulle göras. Kidsen slutade direkt efter lunch idag, pga att alla lärare skulle på lärarkonferens så alla barn och vi fritidspersonal har varit ute i solen sedan 12.15 fram till 16.00, då jag gick hem. Och ja, det känns i ansiktet. Det hettar, men det är bara trevligt med lite solkyssta kinder :). När jag var på väg hem blev det åter ett stopp i Liljeholmen, (det börjar bli en vana att gå dit en sväng efter jobbet) men idag hade jag faktiskt ett ärende. Nu är jag hemma och har tyvärr fastnat i soffan, hur jag ska komma upp härifrån vette sjutton. Men det får vi lösa..... Mari är trött med andra ord !!!!


Några trevliga saker som händer inom kort:

Fredag. Middag och några öl med Paula som kommer på besök.
Lördag. Inget riktigt planerat, men jag ska till Jens i alla fall.
Söndag. Inte hellt något riktigt planerat. Det är ju helg, så vi tar dagen som den kommer helt enkelt :).
Måndag. Jobb + föreläsning "Lekens Betydelse" på kvällen.
Tisdag. Jobb + vårmarknad (jobbet) på kvällen.
Onsdag. Jobb. Inga kvällsplaner. Skönt!!!!
Torsdag. LEDIG. Lunch med min tremänning (syssling) Magnus.
Fredag. LEDIG. Inga planer, sköööönt. Kan vara bra att koppla av ibland också :).

Har lite att se fram emot dom kommande dagarna i alla fall. Känns härligt, om vädret håller i sig så kommer allt bli super. Nu ska jag masa mig upp ur soffan och ta en dusch.. Hej sålänge !!!!


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0