Vad har hänt (?!)

Jag har inte lämnat er i sticket, jag har bara inte haft tid eller lust att skriva något dom två senaste dagarna. Så kan det vara ibland, men nu är jag tillbaka. Jag vaknade för en liten stund sedan och självklart är jag klarvaken som alla andra mornar, det finns inte en chans att jag skulle lyckas somna om igen. Men vi får se det som så, jag hinner med massa annat som jag inte annars skulle ha hunnit med.. :).

Lördag är det i alla fall och idag ska jag och Märtha ta en tur till Värmdö. Vi tänkte åka runt och kolla lite hus (bara kolla, vi ska inte köpa), käka lunch och bara njuta av dagen och den härliga solen som nyss kom fram. Det kan bli trevligt :). Tror att vi måste botanisera på, ja vad nu den affären heter (?). Alla från Lillsved, vad heter butiken där vi alltid var och handlade, där det finns allt och lite till att köpa ??? Den butiken som låg bakom Willys??? hm.. Jag får återkomma med namn...... Ikväll är det Melodifestivalen som gäller, så det blir en hemmakväll med andra ord. Eric Saade eller Peter Jöback hoppas jag ska vinna :)

I torsdags efter jobbet var jag på bio, vi såg Farsan. !! Någon som sett den ?? Visst var den rolig, för tydligen hade jag skrattat väldigt öppenhjärtligt :), men det var absolut inte den bästa filmen jag sett. Men om ni vill skratta så ska ni helt klart se den, annars kan ni strunta i det.

Igår fredag var det jobb först och timmarna på jobbet bara flög förbi, likt alla andra dagar. När jag kom hem vid 17-tiden hade Märtha redan varit och storhandlat (vilket vi annars brukar göra tillsammans när jag kommer hem), så vi började med maten direkt. Gissa vad det blev ?? :) (tacos). Till maten drack vi Sangria, oj oj oj vad gott. Skulle lätt få i mig en hel skål Sangria... Efter middagen blev det Lets Dance och för att inte glömma, Solsidan. Sedan blev det godnatt !!!









Kommentarer
Postat av: Julle

Vad gott med tacos :D

2010-03-13 @ 11:17:35
URL: http://jullemannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brisak! :) Fick ta hjälp av E där, han har nämligen köpt sina askalla vinterkängor där. Hahaha! Mys med Värmdö! Ni borde verkligen ta en tur till Lilsved också, är ju underbart där ute en sån här dg! Åhh.

Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas allt är bra med dig och att

du får en jättebra lördag! ^^,

Kraam :D

2010-03-13 @ 14:07:27
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Så vem tycker du gör låten Heartless bäst, Kanye West eller The Fray? :)

2010-03-13 @ 18:22:18
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0