Rock´n Roll !!

Ibland undrar man om man behöver proffessionell hjälp eller kanske till och med ta in på en psykavdelning, eller något liknande. Här hemma består kvällarna nuför tiden av massa flams, eller massa rock´n roll moves. Vi är coola!!! Vi är störda !!! Men det är förbannat roligt. Som exempelvis i kväll, efter middagen blev vi båda helt galna. Antingen hade Märtha bakat in massa tabletter i maten eller så är vi bara allmänt störda. Men vi skrattade åt varandra förut så mycket att vi båda tillslut fick huvudvärk. Lira luftgitarr på knäna, headbanga och göra häftiga rock´n roll moves är ett måste. Detta är sjukt svårt att beskriva med ord, detta måste nog upplevas för att förstå hur roligt det egentligen är. Men jag befarar att ni aldrig kommer få se våra moves, ni skulle nog bryta bekantskapen med oss direkt. Eller i alla fall bli väldigt rädda !!!  Mamma och pappa har nog varit med om något liknande i och för sig, ni glömmer väl aldrig när jag drog mina shower på vardagsrumsgolvet(?). Men jaja, förbannat roligt är det i alla fall. YEAH !!!!!







Nu ska jag lägga mig, så sov gott !!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Åå vad härligt att bara släppa loss så dr och bara ha massa kul!=D

2010-03-30 @ 11:34:26
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra kväll :) KRAM

2010-03-30 @ 18:40:22
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0