Lördag och en underbar morgon !

07:02 stod det på klockan när jag kollade, jaha tänkte jag, det var verkligen en lång sovmorgon vi kunde bjuda på idag!! Men tydligen var jag utvilad, för nu sitter jag här klarvaken i soffan och glor på barnprogram :). Men och andra sidan, att vakna upp såhär tidigt till ett underbart väder gör inte så mycket. Det är klarblå himmel, solstrålarna tränger sig in genom köksfönstret och jag hör fåglarna kvittra där utanför. Underbart ♥ Är det våren som är på väg kanske ?! 

Idag ska jag möta upp Jenny och Josefine på stan, det är shopping på schemat tydligen men jag följer nog bara med som moraliskt stöd faktiskt. Har shoppat tillräckligt den här månaden. Men ut och se massa folk ska bli lovely :).  Ikväll vet jag inte hur planerna ser ut, jag vet bara att jag måste sitta bänkad vid tv:n klockan 21.00, för då är det World Trade Center. (filmen alltså). Vad gör ni idag ?!




En underbar morgon utanför köksfönstret..






Kommentarer
Postat av: cicci

Haha Mary, jag som tyckte jag var uppe tidigt för en ledig lördagsmorgon. Då var jag ändå uppe vid 8. Men jag håller med. Detta väder är inte helt fel att slå upp sina ögon till.

Hoppas du får mycket handlat :)

Kram

2010-03-06 @ 08:32:42
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Mysigt är det allt!

Ha en härlig lördag!

2010-03-06 @ 14:02:46
URL: http://ronstom.blogg.se/
Postat av: Erik

fina bilder!

2010-03-07 @ 10:01:46
URL: http://erikthorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0