Lördag 20 Mars 2010 !!

Det är inte av värsta laget men huvudet dunkar i alla fall, rödvin är inte att rekommendera om man heter Mari Eriksson kan jag säga. Något glas går bra men inte rödvin en hel kväll !!! Men jag får leva med det, för en mycket trevlig kväll överväger mitt onda huvud faktiskt. Jag och fem andra tjejer var bjuden till Elin på vin/choklad-kväll, och det kan jag lova er att det blev. Sååå himla trevligt!! Nästan så att jag blir sugen på att festa en kväll till, men så roligt ska vi inte ha det. Nog om det, trevligt hade vi i alla fall. Tack Elin !!! ♥

(bilder från kvällen kommer senare)


Jag vaknade vid 07-tiden och var pigg som en mört, så jag klev upp. Svepte vattenglas efter vattenglas innan jag la mig igen, för att inte glömma jag tog en ipren också. Sedan somnade jag om någon timme innan det vankades frukost med föräldrarna. Nu har jag gjort mig iordning, så nu är jag redo för en dag på stan och en kväll hos syster J. Ska försöka klämma in en powernap också :P...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0