31 Mars 2010 !!

Oj, tiden bara flyger förbi. I morgon börjar April månad och snart är sommaren slut. haha, förlåt !!! Så ska jag inte säga....Jag har ju massa roliga saker att se fram emot så nu ska jag bara njuta av den härliga årstiden och tiden som jag har framför mig. För våren och sommaren är helt klart dom bästa årstiderna !!! Idag spatserade timmarna förbi på jobbet i vanlig takt, det har varit liiite segt idag dock. Jag lyckas alltid vara så trött på onsdagar, anledningen till det vet jag inte. Men kanske är det för att det är mitt i veckan och kroppen börjar känna sig trött. Men just nu känns det bra, jag jobbar bara i morgon ju och sedan åker jag upp till Sundsvall.  Det ska bli härligt med lite ledighet. Långfredagen ska få bjuda mig på en låååång sovmorgon har jag bestämt, jag längtar faktiskt. 

Efter jobbet idag stannade jag till på Östermalm och tog en kaffe med Märtha och en bekant till henne, trevligt trevligt. Men nu är jag hemma !!! Har precis packat klart, nästan allt i alla fall. En maskin med tvätt är igång också, så jag ska hänga den först sedan blir det godnatt. Så hej svejs / M





Kommentarer
Postat av: Sanníe™

Jag kör igång min första tävling då du kan vinna ett porträtt som jag målar till dig!



Tryck på länken nedanför för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/march/-vinn-ett-portratt.html



PEACE ❤

2010-03-31 @ 22:30:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:12:05
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0