30 Mars 2010 och en epok har gått i graven !!

Just precis, en epok har gått i graven. Ni kommer väl ihåg mitt rock´n roll inlägg igår(?). Märtha är fortfarande i gasen, så ja, det är jag som har gått i graven. Jag är helt slut.!!! Tror ansiktsbehandlingen tog musten ur mig, slappnade av så underbart härligt att jag blev helt slut efteråt. Skönt var det kan jag säga, så nu är porerna tömda och ansiktet är babylent. En härlig belöning till mig själv med andra ord, bokade en ny tid om sex veckor. Så nu har jag något mer att se fram emot :).

I morgon är det jobb och packning som står på schemat, åker ju som sagt till Sundsvall på torsdag (efter jobbet). För att fira Påsk med familjen, i stugan. Åh vad mysigt det ska bli !! Var inte länge sedan jag var hemma men jag längtar redan efter alla där hemma. ♥ Får se om jag bokar in något med tjejerna där hemma också, det vore väldigt trevligt. Elin och Maria, har ni tid ??? :).

Nu ska jag torka håret och hänga tvätt, sedan får det bli godnatt för min del. Hörs / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0