23 Mars 2010 !!

Oj, här haglar verkligen inläggen in. Men det är bara roligt :). Jag kom hem för inte så länge sedan, var som sagt till Jenny och färgade håret efter jobbet..Nu känner jag mig som en människa igen, usch för utväxt. Fint blev det i alla fall, Tack vännen !! ♥ När jag kom hem var middagen serverad, tackar tackar. Direkt efter middagen blev det en dusch och sedan soffläge. Är helt slut...ja, helt slut.....

Anledningen till att jag är helt slut är på grund utav eftermiddagens äventyr. (på jobbet). Vi delade in alla barn på fritids i små grupper, för att sedan kunna följa en utritad sträcka på kartan vi blev tilldelade. Problemet var bara att kartan blev obrukbar efter sisådär 500 meter. (Massa barn och blöta handskar tog sönder kartan). Jaha, hur gör vi nu?? Jag som knappt känner till området runt skolan tog med mig barnen i alla fall, spatserade iväg och försökte så gott jag kunde minnas den utritade sträckan. Hm, det gick inte så bra. Vi gick, gick och gick lite till.. Helt plötsligt slog det mig att jag var väldigt tacksam över att ha med mig 14 barn som faktiskt hade stenkoll på vart vi var. haha..Bra jobbat Mari :). Men en låååång promenad på sisådär 1,5 timme fick vi i alla fall. Både jag och barnen var nöjda och belåtna när vi anlände till skolan igen. haha, kul var det i alla fall :).

Nu ska jag byta soffan mot sängen, läsa lite tidningar och slappa en stund innan det är dags för John Blund.

/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0