100303 - Utflykt med jobbet !

Är man trött om ögonen nästan går i kors??

Det tar verkligen på krafterna att vara ute hela dagarna, jag känner mig som en riktig friluftsfantast. Men jag älskar det :). Vi tog en utflykt till Stockby idag, där vi byggde en stooor borg, grillade korv, åkte stjärtlapp och vissa som hade med sig åkte skidor. Solen sken på oss hela dagen och jag har gått runt och mått som en prinsessa ! Men när vi kom tillbaka till skolan igen, vid 15-tiden gick luften ur mig. jusses vad trött jag blev. Men det var 2,5 timme kvar på arbetsdagen så det var bara till att bita ihop. Men oj vilken dag jag har haft :).

När jag kom hem satt jag direkt igång med städningen som jag hade planerat och nu är det snart färdigt, dammsugningen och golvmoppningen tar jag i morgon dock. Nu orkar jag ingenting mer idag, en dusch och lite tv hinner jag nog med innan sängen ropar. Ska upp 05 i morgon också och det läääängtar jag så efter, eller inte. blä. Men jag har en trevlig helg att se fram emot så jag ska nog överleva !

Angående att se fram emot saker och ting, här kommer lite annat jag har framför mig.
- Åker hem till Sundsvall om två veckor, är bjuden på dop.
- Ett till besök i Sundsvall blir det också, över Påsk.
- Ansiktsbehandling, ååh så jag längtar.
- Åre över sista April med familjen och jag lovar att jag kommer vara i backen från öppning till stängning :).

Jag älskar att ha massa saker inplanerade :). Men nu ska jag ta den efterlängtade duschen, vi hörs senare.

/ M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0