Uppdatering, bättre sent än aldrig :) !!!

Nu var det ett tag sedan igen, och jag vet flera som har frågat vart jag har tagit vägen. Men här är jag, jag har bara varit lite upptagen :). Men här kommer en summering av dom senaste dagarna....som förövrigt har varit några helt underbara dagar !!!


Onsdagen spenderade jag först på jobbet i några timmar, vi begav oss till Tessinparken som sagt. Men det såg jag precis att jag hade skrivit i förra inlägget, så ja. Onsdagen var en riktigt bra dag !!!


På torsdag jobbade jag bara fram till 11.30, gissa om det var skönt att säga hejdå så tidigt :). Jag åkte därefter till Gröna Lund för att möta upp mina systrar. Madde med familj var på plats först, så vi betalade in oss och började latja runt där inne. Det blev en hel del barnkaruseller från början, men det skadar inte. Fegis som jag blivit när det kommer till sådana saker !!!!! Efter någon timme anlände Jennie med familj och Malin (en vän till Jennie) med familj. Sedan åktes det karuseller för hela slanten, jag var helt yr i huvudet när jag kom hem. Vi satt oss på en restaurant där inne och käkade en god buffé också, 199kr och du fick välja bland massa olika saker. Helt klart värt varenda öre. Gott !!! Vid 20.15 var det dags för mig att åka hem, efter sisådär 8 timmar på Gröna Lund. Kändes som att jag var rätt nöjd då, en arbetsdag väntade ju också. :). Men en sak ska ni veta, det var helt fantastiskt att få träffa en del av familjen igen. Barnen slängde sig i famnen på mig och dom ville inte släppa...Kärlek !!!! ♥

Efter att Ida granskat mig från topp till tå i några sekunder säger hon, " Mamma, mimmi söt". Sedan var hon som ett plåster på mig hela eftermiddagen/kvällen. Min lilla tösabit :).


Fredagen spenderade jag också på jobbet, i några timmar. Sedan bar det av hemåt, till ett dukat middagsbord. Maten blev snabbt intagen, sedan var det dags att åka in till stan igen. Jag och Märtha blev nämligen utbjuden av hennes pappa, för några glas rosé. Trevligt måste jag säga :). Det blev några timmar på båten Flyt, där vi satt och samtalade om det ena och det andra. Vid 21-tiden bar det av hemåt, för att sedan somna som ett litet barn i sängen. Tack för en trevlig kväll !!!!


Idag vaknade jag utvilad och på ett gott humör vid 09.15, började genast plocka undan och städa lite. Hemmet måste ju vara fint när det ska komma gäster :). Märtha ska ut och träffa en kompis och jag ska nog bara slappa och ladda inför kvällen.....Skönt !!!




Igårkväll, på väg ut..


/ M   A   R   I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0