Möblerna från IKEA är snart monterade !!!

Tro nu inte att det är jag och Märtha som har monterat möblerna, så skickliga är vi inte.. Märthas släkting Magnus fick äran att skruva ihop allt, jippi vad roligt tyckte han...Hur sjutton kan det vara roligt ??? Men men, tur att det blir gjort i alla fall :). Tack för hjälpen !!! Bilder på resultatet kommer senare..Så håll utkik :).


Gårdagskvällen var i goda vänners lag väldigt trevlig, det blev en tidig kväll för mig dock. Vi började hos Jenny och Emma för lite förfest, sedan begav vi oss till "Josefinas" där vi hade bokat bort för middag. På min tallrik serverades det röding, men den var faktiskt under all kritik. Tyvärr !!!!! Den bestod bara utav ben, så jag åt inte ens upp hälften. Men men...Nu vet jag det, där käkar jag inte middag en gång till. Jag kan dock tänka mig att sätta mig på deras underbara uteservering och dricka rosé. Kort och gott, kvällen var trevlig i alla fall !!!!!


Idag vaknade jag upp och trodde jag skulle ha världens skallebang, men icke. Ha, där fick ni :). Sedan blev det lite fika här hemma med Jens och Märtha innan jag och M åkte till Forum Nacka för lite shopping. Det blev ett par byxor och en välkommenskylt till ytterdörren. Märtha fick med sig massa kläder och några doftpåsar.

Nu blir det middag, men som sagt det kommer bilder lite senare.. !!!!!


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0