Måndagen gick i racerfart !!

Men jusses, denna dag har gått så otroligt snabbt. När jag gick hem vid 15.30 kändes det som att jag nyss hade börjat, men det hade visst gått 8 timmar. Det kanske är för att jag ser ljuset i tunneln framför mig, semestern alltså :). Vi har varit ute hela dagen, barnen har lekt och vi personal har fixat och trixat så gott det gick med saker som ska bli klar inför höstterminen. Onsdag och torsdag innebär utflyktsdagar för oss, får se vart vi beger oss. Torsdagen kommer bli lite annorlunda för mig dock, jag har nämligen tagit komp halva dagen (eftermiddagen), av den anledningen att mina systrar med familjer kommer ner. Dom spenderar dock bara torsdagen i stora staden, då Gröna Lund hägrar. Så jag tänkte joina dom faktiskt, det kan bli skoj :). Skönt med en väldigt kort dag också...


Sitter för tillfället i soffan och vilar benen lite, en dusch och diskning har jag hunnit med också. Så nu blir det slapp och kanske lite pyssel här hemma. Måste poängtera att jag har sovmorgon i morgon  :). Sweeet !!!!


/ M   A   R   I



Kommentarer
Postat av: aye

hejhej:)



Fin blogg :)

Frågestund på bloggen, ställ gärna några frågor, avslutas idag kl 20.00

Ha en bra dag



Kram//Aye

2010-06-15 @ 11:03:15
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0