IKEA och sedan fest !!

Lördagen tog jag med storm boktsavligt talat, fy sjutton vad det blåser. Frågan är bara när det börjar regna, det skulle vara pricken över i:et. Vaknade vid 08:30, en härlig sovmorgon med andra ord :). Frukosten är intagen och jag är redo att åka på IKEA med Märtha, en byrå till sovrummet och lite andra småsaker ska inhandlas. Det kan behövas, då kläderna börjar ta mer plats än något annat i detta hem. Frågan är bara vem som ska skruva ihop byrån, varken jag eller Märtha tänker ge oss in på den biten. Det skulle sluta med att vi slår ihjäl varandra och hivar ut byrån från balkongen. Och det vill vi inte !!!!! Nu ska jag byta om så vi kan ge oss iväg, vill komma hem i tid så jag kan vila lite innan jag börjar göra mig redo för kvällen..


So long..

/ M   A   R   I




Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

jag älskar ikea :D det är så billigt :D vad ska du roa dig med denna sommaren då? :D

2010-06-12 @ 11:34:26
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Madde

Ska du på någon konsert eller festival i sommar? Svarar gärna på dagens fråga i inlägget på bloggen.



kramar

2010-06-12 @ 15:21:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0