En propp i proppskåpet ?????????

Sådär, då var sista dagen innan sommarlovet avklarad. Känns skönt !!! Morgondagen är dock fullspäckad och det finns alltför mycket som ska göras, men sedan (på torsdag) kan vi alla slappna av och känna att sommaren är här. (hoppas vädret säger detsamma)...


När jag kom hem idag hade Märtha skrivit en liten lapp, där det stod att en propp hade gått. Hur fan byter man en sådan frågade vi oss själva ??????? - Ingen jävla aning skulle jag säga !!!!! Tyvärr var det badrummets elektricitet som hade gått, ja det mest användbara rummet. Jag ringde pappa i ren desperation, trodde helt klart att han kunde lösa vårat problem 40 mil bort. Hans direktiv var att inte röra något förrän vi visste vilken propp i proppskåpet som hade gått. Hur sjutton ser man det, blev nästa fråga ???? Ingen lösning där inte, men jag greppade mobilen igen och ringde Jens. Han försökte återigen förklara samma sak som pappa hade förklarat för någon minut sedan, dessvärre utan lösning på problemet. Jag fattade ingenting med andra ord !!!! Han fick helt enkelt komma hit och hjälpa mig/oss.. Här kommer det roligaste, det var inte ens en propp som hade gått. Utan det var jordfelsbrytaren som hade slagit ifrån. Dumförklarad, JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är badrummet tillbaka i alla fall, tur är väl det :). Tack Jens för hjälpen, det var guld värt !!!!!!


Snart blir det middag för att sedan ta en lång dusch och fräscha till mig lite, håret ska tvättas (äntligen) och kroppen ska peelas. Måste vara fin på skolavslutningen i morgon ju :). Återkommer.....


/ M   A   R   I








Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vem tycker du gör låten Take A Bow bäst, Rihanna eller Ne-Yo? :)

2010-06-09 @ 16:31:31
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0