Det var på ironi !!!

Humorn är verkligen låg den här tiden på dygnet, allt är barnsligt roligt. Kanske det är dags att lägga sig :).


Dagen har varit underbar..Strålande sol, cirka 24 grader, vindstilla, klarblå himmel och en heldag i Tessinparken. Barnen badade och myste på medan vi vuxna satt i solen/skuggan och njöt utav en fantastisk dag.  Det känns på axlarna att jag suttit i solen hela dagen, men ja ni vet ju hur jag är :).


I morgon ska jag latja runt på Gröna Lund med systrarna, svågrarna och barnen. Gissa om jag ska krama om mina fem underbara syskonbarn, som jag har saknat dom. ♥


Annars är planerna som sådana, på fredag blir det handling och lite fix inför lördagen. Det blir nämligen en utgång på lördag, så lite nytt måste inhandlas och någon dryck likaså. Det kan bli riiiktigt trevligt :).


Nu ska jag och min mycket ironiska John Blund gå och lägga sig, på återseende.


/ M   A   R   I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0