Dagens bloggning och på spaning med bridget jones. !!! :)

Hade som sagt sovmorgon i morse, ååh vad skönt det var. Det är inget som hör till vanligheterna kan jag säga, men mer sovmornar åt folket skulle jag vilja säga :). Däremot fick jag stänga ikväll, vilket innebär att jag inte har varit hemma så länge. Jag har hunnit att duscha och slängt i mig sushi. Gott var namnet :). Nu tänkte vi se en film, det blir På Spaning Med Bridget Jones !!!


Morgondagen bjuder på en utflykt till Tessinparken på Gärdet, annars inga planer. Inte på jobbet i alla fall !!!! Torsdagen blir kort som jag berättade igår, efter lunchen (på jobbet) ska jag möta upp mina kära systrar med familjer för att sedan åka och roa oss på Gröna Lund. Hoppas vädret är med oss också....


Nu blir det som sagt film.. På återseende..






/ M   A   R   I




Kommentarer
Postat av: i

Hej sötnos! :D

Vilken otroligt fin blogg du har , tänkte börja följa din.

Du får hemskt gärna börja följa min och kommentera och besöka.

Allt bra annars?

Ha en jätte fin Onsdag :)

// Pyjjamashallon.se



www.pyjjamashallon.se

www.pyjjamashallon.se

www.pyjjamashallon.se

www.pyjjamashallon.se

Besöker du så är du bäääst! <3

2010-06-16 @ 10:13:34
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0