Trötthetsministern talar !!!

Jaha du, här går det snabbt framåt. Eller inte !!! Någon slags trötthetskänsla har ramlat över mig, jag skulle kunna lägga mig och sova. Men icke, sådan ska vi inte vara. Här ska vi ju ut och ha skoj ikväll, glöm inte det =). Tröttheten tror jag har att göra med att jag vet att jag snart börjar jobba igen, en slags ångest gissar jag att det är. Jag menar, man vänjer sig rätt snabbt att vara ledig.

Just nu håller på att göra mig i ordning, eller jag är faktiskt klar. Jag ska bara bestämma mig vilka kläder jag ska ha på mig, går det bra med mina gamla fotbollsshorts och ett slitet linne ???? Jag orkar inte..haha. Det blir en teskedsgumma av mig ikväll i alla fall, en knut får pryda mitt huvud. Orkar inte duscha håret helt enkelt, illa. Men det blir nog bra ändå :). Nej, sluttjatat. Nu ska jag packa en liten väska och kasta på mig några kläder, jag ska sova hos Marie i natt är det tänkt. Vi måste ju umgås, snart lämnar hon mig och blir borta i 6 månader. Hur fan ska det gå ????????????????? Nej, kläder var det. Hej !!!!





Testade att få till ett leende, men det gick sådär.


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Nathalie

snygga bågar^^

2010-07-23 @ 16:54:24
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: sea

hej allt bra med dig==???

2010-07-24 @ 19:57:19
URL: http://photosea.blogg.se/
Postat av: Doc Dandy

Vilka perfekta ögonbryn du har!! :D Vill ha!

2010-07-25 @ 22:08:07
URL: http://www.docdandy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0