Sovmorgon vad är det ???

Ja det kan man gott fråga sig själv, jag har gått och blivit för gammal för sådant. Jag slog upp mina gröna vid 06.45, trodde för en stund att jag drömde. Men snart därefter var jag klarvaken, försökte lyssna om det var någon som var vaken redan. Men icke, alla sov. Jaha, vad göra nu liksom tänkte jag ????? Men jag läste lite ur min bok som jag fick med i en tidning härom dagen.... Nu är i alla fall frukosten intagen och jag är nyduschad, ska nog ta en ipren och lägga mig en stund. Jag har världens huvudvärk nämligen !!! Idag får vi se vad som händer, det blir en dag ute i stugan i alla fall...massa mys med andra ord....






/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0