Party Party !!!

Igårkväll var det fest för alla i stugområdet, det var partytält, femkamp, lotterier, grillbuffé, rosé, sangria, drinkar, musik och massa människor hela kvällen :). Det kallar vi sommar !!!!! När klockan slog midnatt och regnet började smattra mot tältet begav jag mig hemåt. Inte för att det var så långt att gå, eftersom tältet nästintill står utanför vår stuga. Men i alla fall :). Efter en trevlig kväll somnade jag som ett litet barn... Jag gjorde något igår som jag tycker är så barnsligt roligt, - jag körde fyrhjuling !!!!! Oj oj, man blir som ett barn igen när man sätter sig på en sådan. Kan man önska sig en i julklapp kanske ????? :)...Kommer bilder från kvällen lite senare...


Jag vaknade för inte så länge sedan, satt mig på altanen och intog frukosten som vanligt. Nu ska jag snart gå ner och ta ett bad faktiskt, måste svalka av mig lite. Sedan i eftermiddag blir det en färd in till stan och middag hos Märtha..Trevligt trevligt :).




Bild från Gatufesten.


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0