Nu har jag varit dålig igen, men här kommer det en uppdatering =)

Ni minns att jag var dödstrött sist jag skrev, men tro inte ett jag har sovit sedan dess. Det har varit full fart, från morgon till kväll varje dag. Och sjukt roligt har jag/vi haft det :). Det har jag mina underbara vänner att tacka för, speciellt Marie denna gången. Eftersom vi umgåtts 24/7 sedan i tisdags. Men nu till uppdateringen =)


onsdag gjorde jag ju mig klar och åkte ner till Marie, vi började handla lite sedan kom Märtha också förbi. Sedan var vi igång, vin och groggar svalkade våra strupar i värmen. Kinamat blev det också =). När vi umgåtts ett tag och klockan började närma sig gå-ner-på-stan-tid packade vi ihop och blev nedskjutsad av Märtha. När vi hade gått förbi och hejat på en bekant till mig mötte vi upp Märtha, Anna, Nina och några till på Stadshusverandan. Där blev vi inte långvariga, vi spatserade nämligen vidare till All Star i stället. Det hade vi ju kunnat skippat dock. Men det blir vad man gör det till :). Lite senare träffade jag och Marie på några bekanta till hennes familj på Bishops Arms, så där fastnade vi till det var dags att åka hem. Men sjukt roligt hade vi :)


Torsdag blev en lugn dag för oss båda, vi vaknade och greppade tag i en stadig frukost och en dusch. Sedan åkte jag till syster mellan och hälsade på, det blev tacos till middag där :) Tackar !!!! När det var dags för barnen att sova åkte jag tillbaka till Marie, dit Ronja och Sofia också hade anlänt. Två tjejer jag och Marie gick tillsammans med på Högstadiet. Nostalgi, ja visst :). Vi gick laget runt och uppdaterade varandra om vad som hänt och vad som sker i våra liv. Såå trevligt att träffa dom !!! Sedan blev det godnatt...


fredag vaknade vi utvilade vid 11-tiden. Då blev det frukost och sedan en snabb sväng ner på stan för att göra några ärenden, alkohol och lite käk skulle inhandlas. Vi var nämligen bjuden på grillkväll hemma hos Märtha. (skulle såhär i efterhand kalla det för en drinkkväll i stället). När vi anlände blev vi bjudna på ett glas Rosésangria och massa tilltugg, sedan åkte hela skålen fram. Så efter en liten stund var all Rosésangria slut. Då kom en fulgrogg som Märtha så fint kallade den fram, men det var då mig ingen fulgrogg. Den var hur god som helst !!! När vi fått i oss den tog vi tag i det vi egentligen kom dit för att göra- Grilla !!!! Maten smakade riktigt bra och vi alla var på toppenhumör :). Efter lite skratt, mat, musik och en härlig kväll kom den fram. Den så otroligt goda drinken, som jag nu har pratat med alla om. Rabarber Svaj hette den tydligen !!! Jag överdriver inte om jag säger att det var det godaste jag druckit någonsin...i alkoholväg alltså ♥. Sedan blev det stan...det blev en tidig kväll dock. Men vi lämnade en väldigt trevlig kväll bakom oss !!!


Lördag och jag var tröttare än tröttast. Det blev inte många knop gjorda, jag låg mestadels i soffan och grämde mig för att jag skulle ut en kväll till. Det blev dock en mycket lugnare kväll för min del, men den avslutades på Oscar vid 03-tiden. Men en sak är säker, dit går jag inte tillbaka. Vilket jävla skitställe, under all jävla kritik faktiskt.


Idag är det söndag och jag är pigg som en mört faktiskt :). Har bara tagit det lugnt och myst inomhus, sådant får man göra när det regnar !! Nu är jag åter i stugan med mamma och pappa.... Här blir jag i några dagar, måste passa på att umgås med föräldrarna innan jag åker tillbaka till Stockholm...





Jag i fredagskväll.


/ M A R I






Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

fin blogg :)

2010-07-25 @ 20:57:48
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0