Fredag 30:e Juli 2010 !!

Hej på er !!! Nu har jag landat hemma igen, i stora staden Sundsvall alltså. Det har blivit lite flängade nu dom senaste dagarna, bara för att jag velat hinna umgås med ALLA på något sätt innan jag åker tillbaka till Stockholm på söndag. Jennie och Markus skjutsade hem mig i morse, jag snabbade att göra mig iordning och sedan ner på stan. Mötte upp Caroline och Josefine för en lunch, sedan lämnade vi Josefine på jobbet och vi andra två traskade ner på storgatan och glodde i butiker. Ingen av oss blev så mycket klokara av det, så vi hamnade på Waynes tillslut. Men det var i alla fall trevligt att få en dag med Caroline på stan, Josefine en snabbis också för den delen :P. Men än är det mysiga inte över, vi tre tänkte nämligen köpa lite gotta och åka hem till Josefine ikväll. Lite mer nostalgi måste jag få innan jag åker hem =).


Hör och häpna men det blir buss ner till stockholm, hur måååånga gånger har jag inte sagt att jag aldrig mer ska åka buss????? Miljontals gånger skulle jag vilja påstå, men detta kan nog bara infalla den dagen då jag tar mig i kragen lite tidigare när det gäller att boka färdmedel. Men jag har som tur är Marie som sällskap på bussen ner, så det ska nog bli bra ändå.


Nu ska jag köra en stödvila och ladda för en myskväll..






/ M A R I





Kommentarer
Postat av: malin

fin bild!

2010-08-01 @ 21:01:10
URL: http://maybeemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0