Födelsedagskalas, Timoteij och massa sol :)

Det börjar bli tjatigt tror jag, men mina lediga dagar blir bara mer och mer underbara. Antingen är det vädret eller så är det mitt liv som leker helt enkelt :). Vet inte vad det kan vara, men jag är på strålande humör heeela tiden. ♥


Idag blev det uppstigning vid 09-tiden, gjorde mig i ordning, käkade frukost och sedan gav vi oss iväg. Jag hade nämligen inte köpt någon present till Ida (hon fyller 3 år idag), så jag var tvungen att åka på stan fram och tillbaka. Mamma gjorde mig sällskap, medan pappa åkte hem och gjorde lite nytta :P. Jag köpte en jättefin rutig skjorttunika till Ida samt några Hello Kitty trosor. Hon blev mer än nöjd den lilla fisen :). Timmarna rullade på, kalaset tog slut och vi gav oss iväg till Folkets Park. Hela familjen. Barnen hade för en tid sedan önskat att få gå och se Timoteij, så ja, varför inte. Vi packade ner filtarna och uppfyllde deras önskan !!! Måste erkänna att det var riktigt bra, eller så var det kvällssolen och alla människor som förgyllde min kväll. Vem vet ??? :) Nu är jag hemma i stugan igen, så nu tänkte jag sätta mig ute på altanen och njuta lite innan det är dags att sova. I morgon blir det förhoppningsvis massa sol och bad. Kvällen bjuder däremot på grillfest, med alla i stugområdet. Det kan sluta hur som helst !!!




Ida 3 år. Bilden är några dagar gammal.


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: vad roligt! :)



Själv har jag shopppat, bilder finns på bloggen ^^

2010-07-16 @ 21:38:53
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: a.nniie ♥

vill du göra mig en tjänst och rösta på min skodesign, så är du jätte gullig <3



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=68XT6pa6kXgzZ5ICriPaLMyW44Q7h0Lc5htzKKssfOi4Gq6xOKOZ#shoeGallery

2010-07-16 @ 21:57:49
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0