Ett ligg på altanen !!!

Vilken seg dag, men den har varit varm, trevlig och inneburit massa familjetrevligheter. Vaknade först vid 06-tiden i morse, med ett jäkla ryck. Hörde pappa pyssla på ute i köket så jag trodde helt klart att det var dags att kliva upp. Hm !!!!! Men som sagt, klockan var bara 06.00. Jag försökte somna om men åskan och regnet som piskade mot fönstret hindrade mig. JÄKLAR tänkte jag och rent ut sagt flög upp, ut på altanen och raka vägen mot torkställningen. Jag hade ju kläder på tork, som jag ville skulle vara torra i morse. Men där fick jag tänka om, för dom var dyngsur och äckliga utav regnet. Aja !!! Det var bara atta kasta in kläderna och försöka somna om...igen... Sedan vaknade jag igen vid 10-tiden då mamma frågade om jag ville följa med in till stan. Upp och hoppa blev det, en snabb frukost och en snabb dusch. Sedan åkte vi iväg. Dagen har spenderats hemma hos Madelene och Fredrik, där vi poat på och bara umgåtts. Jag däremot har inte lyft ett finger, jag har legat i brassestolen och njutit av det fina vädret. Jag måste säga att det är jag riktigt duktig på :). Jennie och Markus kom också förbi, så det blev en familjemiddag på kvällskvisten. Det är alltid lika trevligt !! Nu är jag i stugan igen, ska snart ta en dusch och sätta mig i soffan och kolla på Allsång På Skansen.


I morgon ska jag, mamma och pappa ta en sväng till Nordingrå (Höga Kusten) för att hälsa på en släkting till pappa. Självklart ska vi besöka alla mysiga ställen också, dom ställena man måste se när man är där uppe :). Om jag någongång ska skaffa mig ett sommarhus så ska det vara där uppe...!!!!








/ M A R I





Kommentarer
Postat av: caroline

gud va skönt:)

2010-07-14 @ 10:15:59
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag??

2010-07-14 @ 20:05:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0