En bra dag med hela familjen på stan !!

Men jusses vad varmt det är, eller kvavt för att vara lite mer korrekt. Svetten har lackat på mig idag, när jag satt mig ner och fikade med familjen + Marie kändes det som jag hade sprungit marathon. Kul, jättekul när man ska gå på stan en hel dag. Men vi har haft det jättetrevligt, det blev en snabb visit på stan i och för sig men jag fick i alla fall tummen ur och köpte mig en ny plånbok. DUKTIGT !!!!!! Nu slipper jag få ryggskott.....


När vi kom hem blev det tacos och vin, mumsigt. Nu har jag precis introducerat pappa i internetbankens värld. Det kan vi ju säga var på tiden, men det var en enkel match...

När barnen har lagt sig blir det film och lite gotta, kommer inte ihåg namnet på filmen så jag får återkomma med det efter att jag har sett den. :)


Här kommer det lite bilder från gårdagen:


Mina bästa vänner.




Det var rätt tomt när vi kom, men det blev fullsatt på bara några minuter.




Kossan fick vara med också. Evert döpte vi honom till :)





Tufftuffloket var också på plats, men vi hann inte åka med.




Väntan är lång, men snabbt därefter var vi alla proppmätta.





När vi slukat vår mat kom det 50 raggarbilar, dvs att det kom runt 100 personer till på ett redan fullsatt ställe.




Min mat. Ugnsbakad laxfjäril med smörslungad potatis och skagenröra.




Markus intar den stoooora burgaren.




Alla dyker ner i tallrikarna.




Jag igår.


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

härliga bilder hörredudu :)

2010-07-30 @ 09:17:14
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Marie

snygga converse

2010-07-31 @ 19:48:47
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0