Tjejklassikern !!!

Igår när jag och Christine satt och samtalade på msn kom vi helt plötsligt in på Tjejklassikern, tror närmare bestämt att det var Christines kommande marathon som ledde in oss på detta samtal. Hon frågade i alla fall om jag inte var sugen på att göra Tjejklassikern med henne.(?) OJ tänkte jag, men jag blev genast lite taggad måste jag säga. Det vore ju, håll med mig, en jävla utmaning. Stolt som en tupp skulle jag bli om jag klarade det också :). Så ja, jag skulle fundera över saken sa jag och idag känns det som att jag faktiskt skulle kunna svara JA på hennes fråga...Vad tror du om det Christine ?? :). För er som inte vet vad Tjejklassikern innebär, så innebär det följande.....


 För att erövra Tjejklassikern ska du:

  • genomföra ett av skidloppen Kristinaloppet 30 km eller Tjejvasan/Kortvasan 30 km
  • cykla Tjejvättern 100 km
  • simma Vansbro Tjejsim 1 km
  • springa Lidingö Tjejlopp 10 km

Genom att genomföra dessa lopp inom ett år blir du en Tjejklassiker och erhåller tjejklassikerdiplomet. Du kan starta med valfritt lopp.





Fan vad peppad jag helt plötsligt blev :). Om det är någon fler som vill haka på vårat äventyr, så hojta till.. Det är alltid roligare om man är flera.. !!!!!



/M



Kommentarer
Postat av: fredde

you can do it!

hade utan tvekan tagit simning, löppningen å cyklingen, no doubt about that :)

2010-02-16 @ 21:04:03
URL: http://www.molleopen.se
Postat av: caroline

häftigt! skulle jag också vilja göra någon gång i livet :)

2010-02-17 @ 14:09:28
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: Christine

Jaa! Vi gör det! Pepp, pepp, pepp. Det blir kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0