Sturefik !!

Sådär, då hade man gjort stan en sväng också. Eller ja, det blev bara en vända in på Åhlens för att hälsa på Jenny, hon var dock rätt upptagen med sina kunder så vi gav oss därifrån rätt snabbt. Jag, Josefine och Rikard tog en sväng in i några butiker innan vi promenerade till Sturegallerian, där det blev en smörgås och en kopp kaffe. Riktigt gott, och mycket trevligt :). Vi blev där i någon timme, innan det var dags att åka hem. Hur kan det vara så roligt att kolla på folk? Ibland bara måste jag ut och kolla på lite folk, lite civilisation med andra ord. Så nu är jag mer än nöjd, jag har verkligen haft en superhelg. Det niger och tackar jag för !!! =). Nu blir det soffan i stället, innan det är dags att sova och ladda betterierna för ännu en arbetsvecka. Vad gör ni ikväll?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0