Söndag !!

Tjohej vad dagen har sprungit iväg. Märtha har haft några släktingar på besök, så jag joinade dom över en kopp kaffe och lite fikabröd. Trevligt att få besök ibland, oavsett om man känner dom eller inte !! Lasagnen är i ugnen, och den hoppas vi blir klar i tid. Det blir till att kasta i sig maten och sedan gasa iväg till Sickla. Vi ska på bio nämligen, något roligt måste vi ju få hitta på eftersom gårdagskvällen blev som den blev !!! (vi ska se Snabba Cash).

Filurar på att jag ska ringa en arbetskamrat och be henne att öppna i stället för mig i morgon, om det fortsätter såhär så kommer jag knappast komma i tid till jobbet i morgon. Det är helt sjukt, men det snöar fortfarande. Det var väldigt länge sedan jag såg såhär mycket snö.. Jag tycker synd om dom som ska med ett tåg till en annan stad, samtliga tåg som kör för SJ är inställda och det råder ett stort kaos på Centralen. Tur att jag inte ska någonstans då :).

Nu ska jag filura vidare, så ni får ha en fortsatt bra söndag. Jag återkommer med en recension av filmen :).

/ M



När jag vaknade i morse hade jag en siamesisk tvilling vid min sida.haha. Humorn är på topp hurrni :).


Men när jag putsat glasen lite så insåg jag att jag såg ut såhär...





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en fin söndagskväll!

2010-02-21 @ 17:42:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: JnLmodels

Missa inte att rösta på den snyggaste modellbilden denna veckan och få chansen att själv uppträda som modell!

http://jnlmodels.blogg.se , modellbloggen för tonåringar!

Ps. Gör mig gärna en tjänst och följ bloggen via bloglovin, så kanske jag kan göra något för dig :)?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

// JnLmodels

2010-02-21 @ 20:58:48
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0