Resturante La Cucaracha på Bondegatan !!


Mysfaktorn är hög :)

 
Nu är ett bord bokat, vid 20.15 och som vi förstod det igår så var det fullbokat eftersom dom inte ens hade tid att ta emot en bokning. (därför fick vi lov att boka idag), så nu kan vi ladda för en trevlig kväll med massa tapas, en fullbokad restaurang och goda drinkar. Hur nice låter inte det ?? :) Därefter letar vi upp något trevligt ställe och beställer in massa goda drinkar. Här ska det inte drickas någon billig sketen öl, ikväll är det bara drinkar som gäller. :).





Två säkra kort är Mojito och Strawberry daiquiri


Vilken är er favoritdrink???






Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en bra dag sötnos! =)

2010-02-27 @ 15:35:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: TRALLABELLE

Jag älskar Cosmopolitan:p haha, det är den enda "drinken" jag har druckit (och det gjorde jag olagligt... mohaha:P) Då gjorde jag misstaget att äta upp bäret från botten. Smakade som massproducerad plast faktiskt:O men i oktober när jag fyller arton ska jag prova på den där strawberry daquiri, låter himla frestande ^^ :D

2010-02-27 @ 15:50:37
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0