Myyyys !!!

Timmarna gick undan på jobbet, fast det skedde ett flertal tråkiga incidenter. Men jag har ju en trevlig helg att se fram emot, så nu tänker vi inte på det.  När jag kom hem mötte jag upp mamma och pappa ute på parkeringen, Gud så skönt det känns att ha dom på besök. Storhandlat hade dom gjort åt mig också, så vi packade upp matkassarna när vi kom in och sedan började vi genast med middagen. Alla var väldigt hungriga nämligen :). Nu har vi sett på Let´s Dance och käkat lite gotta. Ljusen är tända, tulpanerna jag fick är framställda i en vas och vi bara myyyser !!! ♥ Det blir nog inte så många vakna timmar till här, jag är dödstrött och dom andra två likaså...

I morgon blir det förmiddagsfika hemma hos min faster och farbror i Huddinge, för att sedan kika runt i några butiker. Vilket köpcentrum det blir får vi se..Nacka Forum är alltid trevligt :). En middag på någon trevlig restaurang blir det också. Något tips på en bra restaurang någon ??  Nu blir det lite disk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0