Melodifestivalen !!

Hm, jag tror att jag slagit rekord på inlägg idag. Antingen har jag förbannat tråkigt eller så är jag bara jävligt pepp :). (som min vän Paula skulle ha sagt). Jag har precis sminkat mig och fixat håret, så nu är det bara klädvalet kvar men jag vet redan. Det får bli samma som jag tänkte sätta på mig förra helgen, svart fodralklänning, strumpbyxor och den champagnefärgade "jackan". Det blir la bra va ? :) Ska försöka fixa lite bilder under kvällen. Sådant är ni ju inte bortskämda med direkt. Men till saken, Märtha brast nyss ut i "jäävlar att vi missar Melodifestivalen, Peter Jöback är ju med ikväll" (hon svor nog inte, men det lät bättre så). Hm, ja. Tråkigt, men vi får hoppas dom visar reprisen i morgon för han måste jag se. Nu rynkar ni nog pannan och tror jag är helt vrickad, men han är trevlig att se på. Tråkigt att han inte spelar i mitt lag bara, men men :).




Nu ska jag byta om och fixa det sista, ha en fortsatt trevlig kväll !! / M





Kommentarer
Postat av: cicci

Ja herregud. Peter var grym. Det är nog första gången någon jag tyckt var bra gått vidare. Awsome. Och jag håller med. Han är riktigt trevlig att titta på. Hans ögon....mums.

2010-02-28 @ 15:54:43
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0