MARI !!!! Back in the house !!! YEAH !!!!


Get off your shirts and wait for further instructions
Starting the "microphone business" I've got one message for the next decade.
Move Your Ass!


Just det, move your ass!!! Nejdå, skämt och sido. Blev bara jävligt taggad när jag hörde den låten förut, på min Ipod.(om den låten är bra eller inte förtäljer inte historien, men jag blev taggad i alla fall). Hade nästan lust att ställa mig upp på t-banan och skaka rumpa...det hade varit en syn för gudarna kan jag lova.. haha. Det är en tjej här som skulle behöva gå ut och festa lite tror jag, känner att jag måste bli av med lite dansenergi. Någon frivillig liten själ som vill följa med ??. 

Idag har det varit full fart, på högsta nivå. Men jag har nog varit skolans spralligaste fröken idag tror jag, varit på strålande humör nämligen. Men jag får sota för det nu, för jag somnar vilken sekund som hellst. Sjukt, klockan är ju bara 20.00. Men men......!!!!

Medan jag ändå är igång får jag Gratulera till Sveriges andra OS-Guld också. Bra kämpat Björn Ferry :).

Nu ska jag återgå till tv:n, där Halv Åtta Hos Mig rullar. Så ha en fortsatt bra kväll hurrni..

/M





Kommentarer
Postat av: caroline

ja ;d du får lycka till om det blir av!

2010-02-17 @ 21:01:48
URL: http://temanonsens.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det hade nog sett roligt ut :)

2010-02-18 @ 11:46:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0