Jag gjorde ett tappert försök att ta mig till jobbet !!!!

Men det gick inte. Klev upp vid 07.30, för att kunna ta en buss vid 08.30. Bussen var 15 minuter försenad, sedan tog det 1 timme för bussen att ta sig till Årstaberg.(den resan tar i vanliga fall bara 8 minuter). Jag förstod av all trafik att jag inte skulle komma så mycket längre, så jag hoppade av och vände hemåt. Väntetiden på bussen hem var 20 minuter, sedan tog det kanske 20 minuter att ta sig hem. Trafikolyckorna löste av varandra och långtradarna stod på tvären..Det är/var bilar överallt.. Ja, detta är fan ett skämt. haha, låt mig skratta !!! Så idag blev en ledig dag.. skönt i och för sig. Men jag gjorde ett tappert försök i alla fall, det kan ingen klandra mig för.


Ska till Jenny och färga håret vid 16-tiden också, får se hur det blir med det. Får ge mig iväg i tid i sådana fall, eller så får jag skjuta upp det besöket. Nu ska jag dricka kaffe och försöka få upp värmen i kroppen..


/ M

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra måndag? (:

2010-02-22 @ 12:48:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0