Igår + Melodifestivalen!!

När jag avslutade mitt förra inlägg skrev jag något i den stilen att jag skulle hoppa iväg och diska, och ja det gjorde jag. Sedan blev det en dusch också, jag menar, det är ju alltid trevligt att lyxa till det :). Sedan var det dags att fixa middag, igår blev det grillad fläskfilé, klyftpotatis, sallad och till det serverades det pepparsås. Gissa om det var gott ?? :). Efter middagen satt vi oss ner och kollade på Melodifestivalen. Melodifestivalen är under all kritik nuför tiden, men några ljusglimtar finns det allt. Igår var det Eric Saade (oj oj oj) och Måns :). Hade tänkt se skidskyttet efteråt, men vi fastnade i en Beckfilm i stället. Men såhär efteråt gjorde det ju ingenting, skidskyttet blev ju ett stort fiasko. Hejdå med er tjejer :(. Sedan var det godnatt, vid sisådär 00-tiden. 


Nu är det söndag och jag har precis vaknat, så vi får se vad dagen bjuder på. Jag ska i alla fall börja med att käka lite frukost :)




Eric Saade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0