Hur tar jag mig till jobbet i morgon ?!

Så, då var man i säng. Efter ännu en söndag i en biosalong, ett trevligt nöje måste jag säga =). Ikväll var det Snabba Cash vi såg, och den var helt okej. Lite fööör brutal för min smak, men gillar man brutala filmer så var den riktigt bra. Det som höjde hela filmen var ju Joel Kinnaman..oj oj oj säger jag bara !!!!!!!!!  

Annars har dagen varit helt okej, men kvällens frågetecken just nu är hur jag ska ta mig till jobbet i morgon (??). Stockholms kommun uppmanar folk till att stanna hemma i morgon !!! Vissa skolor i staden hålls stängda för barnens säkerhet till och med. Ja, vad säger man. Det råder ett stort kaos här är det minsta jag kan säga. Så vi får se hur jag lackas i morgon, är inte så sugen på att vara med om en olycka heller. Vägarna är glashala och nästan all tunnelbanetrafik är inställd. Aja, nogtjatat om det.. 


 
Joel Kinnaman

God Natt !! / M




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-22 @ 09:09:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0