Härlig dag :)

Tisdagarna på jobbet är ju bara för underbara, dagen börjar med idrott och slutar med en hel eftermiddag utomhus. Det kan ju faktiskt inte bli bättre :). Det är massa annat som är bra med tisdagar också..men men.. Jag har lekt herren på täppan hela eftermiddagen, så jag är måttligt mör i benen nu. Upp och ner i snöhögen, som förövrigt är sjuuukt stor/hög. Men det var bara roligt, kände mig som ett barn :). Kollegorna hade i alla fall roligt, där dom stod och kollade på när jag sprang som en tok. Kul att man roar någon i alla fall. Vilket underbart jobb jag har :).


Nu är jag hemma och jag har hunnit duscha och sätta in massa papper i min pärm, tjejen som har ordning och reda vettni ;). Så nu kan jag med gott samvete sitta i soffan och glo på tv resten av kvällen, benen i högläge vore skönt också. Halv Åtta Hos Mig och Såld På Hus är det som väntar mig :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0