Dermalogica !!

Men vilken kväll, det kunde inte bli bättre. Charlotte Kalla vann 10 km fristil, med en jävla bravur. Hon är en stjärna. Vi norrlänningar kan vi ;). Sedan fick jag svar på varför jag ser ut som en prickig korv i ansiktet, jag som aldrig och då menar jag aldrig annars har finnar/utslag osv. Märtha frågade en bekant (hudterapeut) vad det kunde vara, eftersom jag nu i några dagar svurit en förbannelse över dessa finnar/utslag. Jag skäms för fan !! Hudterapeuten hade frågat om jag var laktosintolerant eller laktoskänslig, och där prickade hon måltavlan. Jag har läkarintyg på att jag är laktoskänslig, men har de senaste månaderna slarvat som fan med mjölkprodukterna eftersom jag inte längre får ont i magen.(har med andra ord inte trott att jag varit så känslig längre). Men i stället för att få ont i magen har jag fått finnar/utslag... Och ja, det är svaret. Jag ska ge fan i mjölk helt enkelt, det är därför jag har fått finnar/utslag i ansiktet. Så, Hejdå mjölken !!!! Nu kan jag börja leva igen =).Så nu har jag precis lagt en härlig ansiktsmask (från dermalogica) som får värka under natten, så nu ska ni se att jag ser ut som en människa (igen) om några dagar =).







Kommentarer
Postat av: JenU♥

sv; Jadå jag överlevde allt =)



Allt bra med dej idag då?

Kram

2010-02-16 @ 11:37:33
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

joo tack min var toppen:D firade med min vän :D

2010-02-16 @ 15:00:08
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0