Baciller på högsta nivå !!

God eftermiddag, eller kväll kanske jag ska säga. Hur har er dag varit ?!. Jag har haft en mardrömsmåndag, usch och fy. Jag som gillar måndagar i vanliga fall, men inte denna. Plus att alla möjliga sjukdomar cirkulerar runt på skolan..Är det inte vattkoppor så är det luss och är det inte luss/vattkoppor så är det magsjuka. Haha, så om ni vill bli smittade så är det bara att komma hit på besök.. Jag bär på alla möjliga baciller :). (inte luss dock).

Jag har precis dansat runt med dammsugaren här hemma, men mer ansträngande än så blir det inte ikväll. En lång dusch och tv är det som står på agendan. Skönt va ? :)




(Jag i uppsala förra helgen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0