1:a Februari. En bra dag !!!!

Jusses vad jag/vi har varit effektiva idag, nästan så att jag blir lite stolt över mig själv :). Började dagen med en tidig uppgång, vid sisådär 07.30 för att gå raka vägen ut och skotta snö. Märthas bil vill nämligen komma fram, och hej vad det gick. Skönt med frisk luft och en kort promenad också !!! Sedan gjorde vi oss iordning för att gasa iväg till Forum Nacka, där vi skulle kika på Sko/hatt-hylla, vi hittade dock ingen sko/hatt-hylla som dög oss två. Så vi shoppade massa annat trevligt i stället. Som att det behövdes :). För mig blev det ett par jeans, skor och massa hårprodukter från Loréal. Märtha däremot drog i handbromsen och inhandlade bara en kofta, men ack så snygg den var. När vi gått runt där ett par timmar blev det en sväng till Kungens Kurva också, och ja, där hittade vi sko/hatt-hyllan vi letat efter. En snygg dörrmatta hängde med hem också. När vi kommit hem och packat upp allt vi köpt blev det storstädning, och jusses vad rent och fint det blev..Nöjd !!!! Så nu kan vi med gott samvete bjuda hit lite folk.. En god lasagne till middag serverades också...Men nu sitter vi som två slashasar i soffan och kikar på Annorlunda Familjen...en dusch väntar också, annars är det bara slapp innan sängen ropar.










Skorna är jag mest nöjd över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0