100203

Snö och åter snö, räcker det inte nu ?!. Här vräker i alla fall snön ner, och mer ska det tydligen bli. Kul !!!!!!!!! Snart helg igen, nog för att det är två dagar kvar på arbetsveckan men denna helg ser jag verkligen fram emot, så jag hoppas torsdag och fredag rusar förbi :). Mamma och pappa kommer nämligen ner och hälsar på, för er som inte vet. Mamma bokade in en dag på något köpcentrum, så ja, det ska vi nog kunna ordna men annars vet jag inte vad planerna är. Umgås är i alla fall ett säkert kort !!! Dagen annars har gått i snigelfart, barnen har varit mer vilda än tama idag och jag har gått runt med världens huvudvärk och en stark längtan hem till sängen. Men det var bara att kämpa på...Nu är jag hemma, och huvudvärken har släpt. Men jag känner mig sådär ändå...jag är fullt medveten om varför, men jag försöker inte tänka på det helt enkelt. Vilket är förbaskat svårt..men men..!!!!  Nu blir det tv, men först får ni ett smakprov på en grym låt som jag för tillfället är besatt av :). (om man nu kan bli besatt av en låt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0