Slalom hela dagen !

Jag går runt med ett leende på läpparna här hemma, jag är alldeles varm :). Både varm i hjärtat och varm efter en välförtjänt (kokhet) dusch. Sjutton gubbar vad vi har haft det bra idag, oförskämt bra faktiskt. Om någon skulle fråga om jag ville bostätta mig i fjällen skulle jag aldrig tveka på att svara JA !!!! Jag älskar fjällen, eller ja allt som har med naturen att göra rättare sagt. ♥

Att jag hade rätt sällskap med mig gjorde bara saken ännu bättre också :). Vi har skrattat och sagt massa sjuka saker som gjort hela dagen underbar... Mer sådant tack !! Att jag också helt tokade till det inne på ICA avslutade vår dag ypperligt....Jäklar vad vi skrattade, jag fick med mig kassörskan och han bakom mig i kön rätt ordentligt också...hä hä :P. Vi har haft en superbra dag som ni märker.....

Nu är jag redo för en kväll i soffan, åh så gott jag mår :)

Bilder från dagen kommer..


/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0