Shoppingnerverna är stimulerade !!

Då var jag hemma igen, efter en shoppingvända på stan. Om jag bortser från alla andra miljoner människor som jag trängdes med och det snöblandade regnet så var det väldigt mysigt att strosa runt på Drottninggatan faktiskt...Det är inte så ofta jag är där och hänger menar jag, men idag passade det fint. Jag pratade om att slå mig ner på ett fik och göra något jag aldrig brukar göra, - Sätta mig ensam och ta en kaffe. Men jag blev upptagen med massa shopping så kaffet tog jag när jag kom hem istället. Smart :)

Nu inväntas middag, magen kurrar så det ska bli gött.. Hörs !!




Svart/grön-randig oversizetröja 149:- från Stadium
Gammelrosa farfarströja 199:- från Gina Tricot
Beige/brun-randig kofta 299:- från Vero Moda
Blå/grå-randigt linne 99:- från Stadium


Jag tänkte fortsätta min shopping imorgon :)


/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0