Min julafton !!

Ett enda ord skulle kunna summera hela min julafton, men inlägget skulle bli väldigt kort. Ordets betydelse skulle däremot kunna "fylla" flera sidor...Jag vet att många där ute fick uppleva samma som jag igår, värme, ljus, god mat, paket, julsånger, kalle anka, tomten, glädje och mycket mer. Men när jag njuter av tanken kan jag inte låta bli att tänka på alla dom som inget har.... Jag skänker dom en extra tanke och lämnar massa värme !! Ordet är kärlek..

Min dag igår var underbar, jag finner inga ord och jag tänker inte skriva så mycket om det heller. Jag tänker att bilderna från dagen ska få säga sitt...Bilderna kommer dock i ett annat inlägg, jag har inte riktigt tid att publicera alla nu. Måste fixa mig iordning så jag är redo att inta festen lite senare :)

Morgondagen innebär att vi alla åker till landet och myser, och om temperaturen tillåter så blir det nog massa uteaktiviteter också. Det gillar vi :). Middag, film, god dryck, värme och massa kärlek bjuder dagen på också..



Tomten som kom till oss igår..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sannie

Om allt går ur vägen då ska jag börja plugga i Italien och sedan åka på resa till Japan med min syster i sommar :)

2010-12-25 @ 12:43:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0