Lördag = Tacos och spelkväll !!

Hej hopp !!!

Tro det eller ej, men jag mår betydligt bättre idag. Bara sådär över en natt försvann förkylningen, nästan :). Så om ni har tur så är jag nu helhjärtat tillbaka till bloggen...

I fredags blev det inte mycket gjort, gick som sagt hem från jobbet. Därefter sov jag i soffan i ett par timmar, jag vaknade väl lagom till Idol. Sedan blev det sängen..

Igår blev det också en lugn dag, hemma. Men kvällen spenderade jag med Märtha och Gottfrid, här hemma. Med tacos och sällskapsspel. Mycket trevligt !! Att man inte spelar spel oftare förstår jag inte, det som är så roligt :).

Idag ska jag bege mig ut och se lite människor hade jag tänkt, det är på tiden kan jag tycka. Nu har det varit två helger innanför dessa väggar så jag börjar bli riktigt less..men men... Idag ska jag nämligen på Julkonsert, på Scalateatern !!!! Min kusins fru är med, så jag, min faster och farbror ska dit och kolla. Det kan bli mysigt :)...Återkommer med recension senare..

Nu ska jag däremot ta en dusch och göra mig iordning, bara slappa och dra fötterna efter sig funkar inte längre. Vi hörs senare :)

/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0